عیب کار

!!! عاشیقیزم

عاشق و دوستار همه و همه ام

عیب کار اینجاست ؛

که من " آنچه هستم " را با " آنچه باید باشم " اشتباه میکنم

 یعنی  :

 خیال میکنم

آنچه باید باشم 

هستم

در حالیکه آنچه هستم ؛

نباید باشم      !



نظرات شما عزیزان:

aylar
ساعت23:08---11 دی 1390
slm dayi

aylar
ساعت23:08---11 دی 1390
slm dayi

arezoo
ساعت9:17---10 دی 1390
خــدایــ ــا از تـ ـو معـجــزه می خـواهــم ...















معجــزه ای بــزرگ در حـد خـ ـدا بـ ــودنـت !















تـ ــ ـو خـود بهتـــر میـدانـی















معجــزه ای که اشک شوقــم را جــاری کنـد !















نـا امیــد نیـستــم ...















فـقــط دلتـنـگــــم !!!



HADIS
ساعت9:57---9 دی 1390
سلام..
من داستانمو نوشتم
منتظر حرفای قشنگ شما هستم


تنها
ساعت23:23---8 دی 1390
مـُـرور ميــــ کنـَم ..

خاطِراتِـمـــان را

امـــــا مَگر ..

کـُپـــي برابـَـر اَصـــل ميشــَـــوَد ؟!!





امیر
ساعت19:55---8 دی 1390


PΞSΛЯΞ ŦΛηHΛ
ساعت18:54---8 دی 1390


هر بار
به این قصد می آیم که :
تمامش می کنم ...
هر بار
مصمم تر از همیشه می آیم
... و
هربار
در بازگشت ، گامهایم لرزان تر از بار قبل است .
کدام جادوی نهفته در چشمانت، دست و پای دلم را می بندد ؟!


نیلوفر
ساعت18:43---8 دی 1390
گفتم:خدايا از همه دلگيرم گفت:حتي من؟ گفتم:خدايا دلم را ربودند! گفت:پيش از من؟ گفتم:خدايا چقدر دوري؟ گفت:تو يا من؟ گفتم:خدايا تنهاترينم! گفت:پس من؟ گفتم:خدايا کمک خواستم. گفت:از غير من؟ گفتم:خدايا دوستت دارم. گفت:بيش از من؟ گفتم:خدايا انقدر نگو من! گفت:من توام، تو من

ستاره
ساعت12:07---8 دی 1390
سلام دوست من
کوتاه ، زیبا ، و پرمعنی بود
خسته نباشی


Shadow walker
ساعت11:58---8 دی 1390
انچه هستی باش من عاشق اونم با همه عیب هایش
تغییر نمی خوام حتی اگر کامل شوی
من عاشق اونم و عاشق همان می مانم
تغییر نکن


ممنون که سر میزنی


manager
ساعت11:40---8 دی 1390
سلام دوست عزیزبنده منظوری از عکس نداشتم.

arezoo
ساعت9:10---8 دی 1390
زیباترین ستایش ها نثار آنکه کاستی هایم را می بیند

و باز هم دوستی را بجا می آورد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 8 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 8:37 توسط بشار|


آخرين مطالب
» سلام عزیزان
» گل صداقت
» دنیا
» دیدار
» عشق
» عیب کار
» محرم اسرار بودن قابلیت می خواهد ...
» آسمان آبی
» یلدا
» چه حاصل
» بیچاره عاشیق
» جاده های عشق
» غروب
» و خدا زن را آفرید ...
» بیایید جواب تصدیق دعاهایمان را بفرستیم !!!
» ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد
» صوفی و خرش
» چه چیزی با ارزش تر است ؟
» بنام الله ...
» اول محرم هزار و چهار صد و سی و سه

Design By : Pichak